Sinemis Online Mağaza
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

-sinemis.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli mi? 

Ziyaretçilerimizin kişisel bilgilerinin güvenliği bizim için çok önemlidir. sinemis.com.tr, kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve sinemis.com.tr tarafından saklanmamaktadır. 

-Sinemis.com.tr’ye nasil üye olabilirim? 

Ana sayfamızda yer alan üyelik link’ine tıkladıktan sonra gerekli bilgileri doldurarak üyelik kaydınızı gerçekleştirebilir, üyelik talebinizin onayını e-posta adresinize gelecek mail ile takip edebilirsiniz. 

-Sipariş verebilmek için üye olmak zorunda mıyım? 

Üyelik zorunluluğu yoktur fakat siparişlerinizi daha kolay vermek, siparişinizi takip etmek veya iptal, iade işlemlerini çok daha hızlı yapabilmek için üye olmanız gerekmektedir.

-Şifremi değiştirmek istiyorum/ unuttum? 

Daha önce sitemize üye olmuş, ancak şifrenizi hatırlamıyorsanız; üye girişi sayfasında ilgili alana üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi yazdıktan sonra "Şifremi Unuttum" butonuna basarak yeni şifrenizi belirlemeniz için tarafınıza e-posta gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca "Hesabım" sayfasında yer alan "Şifre Değiştir" sekmesinden de eski ve yeni şifrelerinizi girerek şifrenizi güncelleyebilirsiniz. 

-Nasil şiparis verebilirim? 

Satın almak istediğiniz ürünü/ürünleri sepetinize ekledikten sonra sipariş süreci boyunca sinemis.com.tr tarafından yönlendirileceksiniz. Sepetim sayfasından "Alışverişi Tamamla" butonu ile bir sonraki aşamaya geçebilir, teslimat ve fatura adresi bilgilerinizi doldurduktan sonra, "Ödeme Bilgileri" ekranına gelerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz. 

-Sepete eklediğim ürünlerin bekleme süresi ne kadardır? 

Alışverişinizi kolaylaştırmak için sepete eklediğiniz ürünler siz silmediğiniz ve tükenmediği takdirde sepetinizde görünmeye devam eder. sinemis.com.tr üyelerinin fırsatlardan eşit olarak yararlanabilmesi için alışveriş sepetinizde bulunan ürünler size rezerve edilmez. Ürün sepetinizde olsa da sizin adınıza rezerve edilmediğinden ürünün tükenme ihtimali mevcuttur. 

-Yurtdışına gönderim yapıyor musunuz? 

Evet. sinemis.com.tr yurt dışına gönderi yapmaktadır. Yurt dışı alışverişlerde kargo bedelleri teslimat adresinin bulunduğu ülkeye göre farklılık göstermektedir. Siparişinizi tamamlayıp, ödemenizi yaptıktan sonra sizinle iletişime geçilecektir. 

-Aldığım ürünlere KDV dahil midir? 

Sinemis.com.tr üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

-Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek? 

Türkiye sınırları içindeki siparişlerinizin gönderimi Yurtiçi Kargo ile sigortalı olarak gönderimi sağlanmaktadır. Yurt dışı gönderimleri için siparişinizi tamamlayıp, ödemenizi yaptıktan sonra detaylar için sizinle iletişime geçeceğiz. 

-Siparişim bana ne zaman ulaşır? 

Teslimatlarımız; stok müsaitliği de göz önünde bulundurularak ve mal veya hizmet bedelinin Sinemis hesaplarına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Stoklarımızda bulunan ürünlerin teslimat süresi bulunduğunuz şehre bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. Siparişinizin hazırlık aşamalarını "Siparişlerim" sekmesinden kontrol edebilirsiniz. 

-Siparişlerimde ne kadar kargo bedeli ödeyeceğim? 

Yurtiçinden verilen siparişlerinizde kargo bedeli almamaktayız. Yurtdışından verilen siparişleriniz için siparişiniz tamamlandıktan sonra Sinemis sizinle iletişime geçecektir. 

-Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim? 

Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada bulunan  “Hesabım” bölümüne tıklayarak; açılan sayfada “Sipariş Detaylarım” bölümünden güncel tüm siparişlerinizin durumunu kontrol edebilir, siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz. Üye girişi yapılmadan verilen siparişlerin takibi için ise üyeliğinizin başlaması gerekmektedir. Üyeliğinizi başlatabilmek ve siparişinizi takip edebilmek için “Şifremi Unuttum” bölümünden yeni şifre talep edip güncel şifreniz ile sisteme giriş yapabilirsiniz.

-Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim? 

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesi sürecinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.

-Siparişim iptal edildiğinde param nasıl ve ne zaman ulaşır? 

Tarafınıza ulaşmış siparişlerin iptali ve iadesi ürünler  bize ulaştıktan sonra 7-10 iş günü içinde, ödemenin gerçekleştirildiği şekilde yapılmaktadır. Kredi kartı ile ödemesi yapılan siparişlerin iadesi, ödeme yapılan kredi kartına 1-7 iş günü içinde yapılmaktadır. Ödemenin kredi kartına taksit seçeneği ile yapıldığı takdirde ise ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay ödemenin yapıldığı kredi kartına iade edilecektir. Bu prosedür bankalar tarafından belirlenmiştir. 

-Ürünü iade etmek istiyorum, prosedür nedir? 

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde ürünün faturası ile birlikte, aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde iadesini gerçekleştirebilirsiniz. 

İade edeceğiniz ürünü, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, seçmiş olduğunuz kargo firması ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. Faturasız gönderilen iade ve değişim ürünleri tarafımızca kabul edilmeyecektir. 

-Hangi ürünler iade edilemez? 

İade talebinizin kabul edilmesi için gönderilen ürünün paketinin hasar almamış, ürünün kullanılmamış ve zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade talebinizin geçersiz kabul edileceği durumlarla ilgili olarak aşağıdaki kuralları okumanızı rica ederiz:

Yılbaşı, Sevgililer Günü, Anneler Günü gibi özel günlere yönelik kişiye özel hazırlanan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.

Tasarımcılarımız tarafından sadece sizin için hazırlanan aksesuar ve takıların iadesi kabul edilemez

Satışa sunulandan farklı olarak üzerinde değişiklik yapılan (Örneğin; yüzük ölçüsü sitede sunulandan farklı üretilen) ürünlerde, aksesuarlarda, iade kabul edilmemektedir.

Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.

Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı ve yanında gönderilen dokümanları dahil edilerek göndermeniz gerekmektedir. İadenin gerçekleşebilmesi için ürünlerin kullanılmamış ve bozulmamış olması gerekmektedir. Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmamasını ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir. 

-İade etme süresi kaç gündür? 

Ürününüz size teslim edildiğinden itibaren iade etme süreniz 15 gündür. 

-Elime geçen ürün kusurlu, ne yapmam gerekiyor? 

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürünün stokta olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir.